Dag 01 – Presentera mig själv

Jag gissar att de flesta som läser här vet vem jag är och känner mig på något sätt. Men om det nu skulle vara någon som inte gör det kan jag presentera mig! Mitt namn är Sandra, det brukar man väl börja med. Jag är hela (ynka?) 18 år, jag bor i närförorten Aspudden. Jag går på Klara Södra Gymnasium i Skanstull där jag läser samhälle inriktning beteendevetenskap. Total waste eftersom jag inte ens är intresserad av att ha ett beteendeyrke i framtiden. Men det är kul, ibland, oftast, typ.
Jag är kär. I min pojkvän, som heter Axel och bor aaalldeles för långt bort. 50 mil rättare sagt. Tur att det finns tåg?
Min favoriträtt är just nu quorntacos. Det ändras ofta, förstår ni. Men jag hade tänkt äta det till lunch idag, därför kan jag inte skriva mer nu utan måste gå och handla. Kan asvluta med en bild, lagom ny. Sådääär ser jag ut!


Kommentarer
Postat av: karro

haha, ja det gjorde vi!

2010-12-02 @ 23:11:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0