Dag 03 – Mina föräldrar

Aah. Föräldrar.
Jo, såna har jag! Två stycken, som de flesta. En mamma och en pappa. 



Här är en bild på mor min från vår korta resa till London i somras! Som ni ser är hon blond och kort precis som jag. Hon är världens absolut bästa mamma!
Hon jobbar som speciallärare på en skola i Skarpnäck. Det är något hon brinner för, att hjälpa barn med svårigheter. Hon är väldigt omtänksam och ärlig! Hon älskar att resa. Hon hatar att borra (i väggar, alltså).





Här är en bild på mig och min pappa, också i London, fast för två år sedan! Han bor i Norge tillsammans med sin fru Kim och deras dotter, min lillasyster, Amanda. Han jobbar som civilingenjör och det arbete han gör är svårt att beskriva fåordigt. Det har med olja och oljeplattformer att göra.
Han älskar gräddfil. Jag vet inte riktigt vad han hatar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0