Aj aj aj aj aj aj aj aj

mensvärk!!!! </3

Har varit lite dålig uppdatering just nu, har bara inte pallat.
Igår var pop, leah och emil här! Vi sjöng singstar, kollade på film, kittlade pontus, kollade på youtubeklipp och sånt!
Idag ska jag jobba, börjar sex. FÖRHOPPNINGSVIS har de gått busellergodis idag, så att de är riiiiktigt trötta! Men, jag har sällan den turen!
Har tänkt på allt det där, att man går omkring och busellergodis:ar.. Hur otroligt fort man kan växa ifrån det! Det var inte länge sen min syrra krigade för att få gå i andra hus är vårat, men fick inte för att hon var för liten. Nu får hon gå i princip var hon vill, men nu är det inte alls intressant.. Känns som att "min generation" inte behövde växa upp lika snabbt, som om vi gjorde det där sist för ett par år sen.

Nu stämmer ju inte det, men att jag skulle slutat i min systers ålder har jag svårt att tro!

Nu ska jag fortsätta gråta över min mensvärk!

sssssssssssss



Sommar i oktober.. ?

Så tänkte jag när jag vaknade imorse. Solen lös in genom fönstret in på min vägg, vilket var det första jag såg när jag öppnade ögonen.

Nu är jag alltså uppe. Har ätit frukost och så, ligger nu och kollar på Lost-avsnitten jag somnade ifrån igår haha! Just nu frossar Hurley jordnötssmör. Nu dök det upp en kille som Hurley säger "Du är inte här!!" till! Och nu kom det en flashback från mentalsjukhuset :) I LOVE LOST! :D

Så här kommer jag npg ligga fram till två kanske, när pontus är klar på museeumet haha!

Resten av familjen befinner sig just nu på Huddinge sjukhus, Isa ska vaccinera sig mot Svininfluensan. Hon fick hem ett brev om att hon var prioriterad pga hennes allergier! Det är väl bra, jag täcker dock inte vaccinera mig! Efter att ha sett filmen om den där bruden som bara kan gå baklänges och typ springa, pga vaccinationen, är jag inte så pigg på det. Eller, det har jag aldrig varit, men jag gick att övertalas.. Nu, absolut inte.

sssssssssssss




Nej..

..fisken var inte död!
En halvliter glass, en halv film och en halv promenad senare ligger jag nu under täcket! Kastat på mig varma nytvättade myskläder! Satt på Lost! Låtit bli att tända ljus så att jag ska slippa resa mig för att släcka dem sen!

Hemma hos Leah var hon, pop, ida och emil. Vi skulle kolla på Grogg, men dem kunde verkligen inte hålla käften. Efter tusentals försök att ändå få dem tysta tappade jag tålamodet och la mig högst upp i en böghög och hoppade lite! Sen skulle de andra ta en promenad, men ofta jag pallade. Så jag drog hem och gick ut med hunden. När jag ska gå in genom porten (där jag lämnade dem) efter det, står dem fortfarande kvar. Så min promenad blev nog längre än deras..

Imorgon står träning på schemat! Pop har av någon galen anledning frivilligt ställt upp och erbjudit sig, att följa med Leah och hennes mormor till Medelhavsmuseet. Museeum kan väl ha sin egen dammiga charm, men jag råkar av studie-skäl veta att det museet SUGER BALLE!

Så att få gymma efter det kommer väl kännas som nyårsafton för pontus iaf.. Vad som händer sen vet jag inte ! De andra ska iaf bowla, kanske man kan hänga med på! Annars spenderar jag väl kvällen i sängen, inte mig emot!

Nu ska jag återgå till älskade Lost! <3sssssssssssss


Är fisken död?

Sneglade just på min guldfiskskål som står på en hylla här i mitt rum. Väldigt stilla där borta..... ??
Nu har jag fixat designen.. Ser ganska förjävligt men det är bara temporärt tills jag lyckas fixa något bättre! Nu ska jag kila över till Leah, lite mysigt folk där borta!

sssssssssssss

Välkommen till min nya blogg!

Efter att ha skrivit ett par månader på blogspot.com insåg jag att det suger! Så nu bestämde jag mig för att övergå till blogg.se. Såklart var mitt domännamn upptaget, såklart en tjej som inte bloggat på ett år. Sånt är så kul. Så därför fick det bli webblogg.se istället!
På blogspot skrev jag mest för mig själv för att få ur mig mina tankar när min mormor dog! Nu är det värsta över så jag behöver inte det lika mycket. Kanske skriver ett par rader där ändå ibland.
Här ska jag nog mest skriva om vad jag gör i min vardag för att kunna kolla tillbaka sen!
Nu ska jag fixa med design!