1 år

På torsdag firar bloggen ett år! Eller ja, firar och firar. Då har jag bloggat här i ett år. Med detta inlägg har jag än så länge skrivit 331 inlägg. Så även fast jag bloggar dåligt nu så blir det ju inte så långt ifrån ett inlägg om dagen!

Vecka 6

Denhär veckan har jag varit på biblioteket och lånat boken Dömd att stenas. Ska nu läsa den, och sen fortsätta söka källor på både internet och bland böcker.

Do you wanna

But do you wanna
Do you wanna
Do you wanna make love to me
I know you wanna
I know you wanna
I know you wanna make love to me


Lyssna bara.

Jonas Gardell – Aldrig Ska Jag Sluta Älska Dig

Lyssna en gång. Lyssna några till.
Sjukt fjantig. Sjukt fin. Sjukt töntig.
Men, lyssna ändå?
Eller gör det inte.

-

Dålig på att blogga.
Vad ska jag skriva?

Har inget att skriva.

Vecka 5

Den här veckan har jag sökt efter fler böcker jag ska försöka läsa. Ett alternativ som jag hittade var Stening i Iran av Kian-Thiébaut, Azadeh.

Nästa vecka börjar jag låna hem böcker. Kom på att jag måste söka fakta innan jag gör min kapitelplanering. Ska även se filmen Soraya M en gång till.

.

img_5904 (MMS)

.


Jag kan inte ens gå utan din luft i mina l...

Jag kan inte ens gå utan din luft i mina lungor. Kag kan inte ens stå när du inte ser på. Genomskinligt grå blir jag, utan dina andetag. <3


Wääää

Nu: Lost.
Snart: Laga middag.
Sen: Tvättstuga parallellt med plugg.
Senare: Långt bad.
Sist: Sova.

Kul liv.

.

img_6482 (MMS)

.


Igår påväg hem från pontus!

img_8273 (MMS)

Igår påväg hem från pontus!


Avslagen..

Tog just några stora klunkar pepsi max, som var förvånande avslagna. Usch och blä, det var inte gott.

Idag är jag ganska (mycket) seg. Idag ska jag städa, tvätta kläder om jag får en tid i tvättstugan, och sen tänkte jag ta en mysig långpromenad med hög musik i öronen.

Imorgon fyller mami år så jag har varit och köpt presenter till henne. Det blir skojsigt!

Nu ska jag springa ned till tvättstugan och kolla om jag hittar en tid. Gör nog tyvärr inte det. Jaja! Ni får en fin låt iallafall!


Kent – Hur Jag Fick Dig Att Älska Mig