Jag suuuger verkligen på att blogga

Varför är jag så dålig på detta med att blogga? Hm..
Senaste veckan har inte varit speciellt bra, året har väl inte börjat som jag ville.. Inget som jag väljer att skriva om här dock.. !
Just nu sitter jag och kollar på Animal Planet.. lite äckligt med djurbett faktiskt.. Och bilderna de visar ! :O HUUUUHHHHHHH
Öppna, köttiga sår.. :S blää

2009 - bra eller dåligt år?

År 2009 kan samanfattas som både bra och dåligt. Under år 200 har jag upplevt smärta jag aldrig upplevt förut, värre än jag trodde var möjligt. Men inte allt har varit dåligt!


 Så vad har hänt under 2009?

 - Fick världens finaste lillasyster!
- Skolan bytte lokaler!
- Åkte till Turkiet i 3 veckor!
- Varit i Norge 3 gånger!
- Fick äntligen min ÄLSKADE rosa dator lagad!
- Gjorde om hela mitt rum!
- Fick ett nytt jobb!
- Insett vilka männiksor i mitt liv som betyder mycket, och vilka som betyder mindre.
- Lärt känna flera nya betydande personer i mitt liv!
- Min mormor gick bort
- Gick på min första begravning
- Blivit bättre på franska
- Slutat med dåliga vanor
- Fick en iPhone

Men 2009 kommer jag nog alltid att minnas som året min mormor dog. Jag har aldrig tidigare förlorat någon jag älskar, och det har varit otroligt hemskt. Men jag har lärt mig att jag är starkare än jag tror. Vilket inte behöver betyda att jag är stark haha..



sssssssssssss