JAG ÄR SÅ TRÖTT ATT JAG INTE ORKAR

1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står där?
Olika grundantaganden om människan leder till oliak uppfattningar


haha guud var tråkigt det lät då! Min lärobok i Psykologi!

2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?
andra metern av min säng hihi <3

3. Vad var det senaste du såg på tv?
Paradise Hotel igår kväll!

4. Utan att se efter, gissa vad klockan är:

halv elva?

 HAH nästan, kvart över tio var den!

5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?

Fick just ett sms!

6. När var du senast utomhus och vad gjorde du då?

För flera timmar sen när jag var påvög hem från skolan!

7. Vad tittade du på innan du började svara på den här undersökningen?

facebook

 

8. Vad har du på dig?

leggings & BH

 

9. Drömde du något inatt? I så fall - vad?

Drömde mardrömmar - vaknade och var jättehungrig , gick och åt och tog på mig mys-sov-tröjan - somnade om och drömde glada drömmar

 

10. När skrattade du senast?

när jag pratade med Boy på msn :)

 

11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?

Oj, målarfärg plattv tavlor spegel tavellist gardiner osv osv!

12. Har du sett något konstigt på sistone?

 Mitt psykologiprov !

13. Vad tycker du om den här utmaningen?

Lite skoj kanske

14. Vilken var den senaste film du såg?

17 again!


15. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?

Världens finaste hus till min mamma, göra både henne och min syster ekonomiskt oberoende, ge min syster en GRYM utbildning och sen skulle jag bara SHOPPA dagarna långa!


16. Berätta något om dig själv som folk inte känner till.

Jag älskar att rida, men har inte tid att ägna mig åt det pga skolan!

17. Om du kunde förändra EN sak i världen, utan att ta hänsyn till politik och skuldkänslor, vad skulle det vara?

Ta bort ALLA sjukdomar!


18. Tycker du om att dansa?

När jag är ensam hemma ;)


19. George Bush?

BLÄ

20-21. Vad skulle dina barn heta, pojke resp. flicka?

har alltid tyckt om Emma och Amanda.. Men nu råkar ju min hund heta det första och min yngsta syster det andra så jag vet inte faktiskt.. Kanske något utländskt fint namn!

22. Skulle du någonsin överväga att bo utomlands?

Absolut!


23. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten?

Här är din mormor!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0