suger på att blogga!

Hallå! Var ett tag sen!
har blivit allt sämre på detta haha! har inte haft så bra med tid iofs..
Men nu sitter jag här på min säng och hade en stund ledig!
har nyss försökt gå in mina (inte alls nya) skor. tänkte ha dem på gymet lite senare idag, men sist jag hade dem där domnade fötterna bort och fick skavsår osv så.. måste gå in dem lite först..
idag var det prov i utvecklingsprykologi i skolan.. om jag har TUR får jag G
och jag skyller inte mig själv, nej. jag fick reda på att vi hade prov IGÅR så jag är nöjd med att ha lyckats skirva så mycket som jag gjorde ändå!
Nu ska jag dricka massa vatten och sätta i linser! När jag kommer till gymet ska jag försöka övertala grabbarna att gå på en yogaklass med mig.. tror inte det kommer fungera..

sssssssssssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0