längtaaaaaaaar till freeeedaaag!

Att flyga, hela processen, tycker jag är supermysigt! Speciellt om det är utan föräldrar. Det känns så speciellt. Man gör det så sällan. Det känns så skönt att bara gå omkring som man vill, inte behöva bry sig om vad någon annan vill göra eller var någon annan vill gå. Annars måste man alltid anpassa sig så mycket. En vill gå till Tax Free, en vill gå till gaten, en vill fika. Man vill verkligen aldrig samma sak. När jag flyger själv kan jag göra allt i den ordningen jag vill. Eller allt samtidigt haha!
Något som också är mycket skönare, är när man väl flyger. Flyger man med någon är det en självklar sak att man sitter brevid någon, den man åker med. Men flyger man ensam finns det en stor chans att man får en egen rad! Eller ja, berr ju på var man flyger haha.

Charter = absolut inte en enda ledig flygstol
Vanligt (?) = massa/några lediga

Och ja, till norge flyger man ju inte charter då då haha

Gud vad jag kan babbla på om saker bara jag bryr mig om hahah!

Idag har jag varit i skolan, tidningsprojektet är i full gång. Bla därför jag skriver så mycket om att flyga, ska bli så skönt att dra till Norge på fredag! Direkt efter skolan är det raka vägen till flygplatsen. Wiiie, om tre dagar får jag träffa lillasyster! :)
Blivit lite dålig uppdatering nu, så mycket plugg att jag inte orkar skriva haha! 


 sssssssssssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0