Arg

Jag är så arg att jag skulle kunna kasta stolar genom fönster. Är redo att kliva ut genom dörren och börja gå och aldrig sluta. Bara gå, BORT härifrån. Men det är väl dumt, för inget blir ju bättre av att man går.
Men inte ett jävla skit verkar heller bli bättre av att stanna så vad gör man då?
Egentligen kanske det inte ens är jag som borde gå. Egentligen kanske det är någon annan som borde gå härifrån. Eller? Det är i alla fall inte mitt fel att jag är såhär arg. Eller, det kanske är det? För allt är ju mitt fel i slutändan, om man vill vända det så. Och alltför ofta vill man vända det så verkar det som.
Ska jag bara ta emot? Ta till mig den otroligt orättvisa skiten jag får kastat på mig? Skiten som jag varken behöver eller förtjänar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0