Dålig uppdatering!

Har inte riktigt haft tid att uppdatera idag, först nu kom jag och tänka på bloggen!
Morgonen började på balkongen med hallonkräm och mjölk, sol och musik! Sen ryckte vi upp oss och drog till liljeholmen för en snabb shoppingrunda, trodde jag iallafall. Men ack så fel jag hade, slutade med att vi gått omkring i tre timmar! Kom dock bara hem med en ansiktsmask, det var mamma vi handlade åt!
När vi kom hem var vi jättehungriga så det blev en tidig middag bestående av galmourösa falukorv och pasta!

Nu har jag precis kollat klart på Sex and the city-filmen! Nog en av de bäst filmer någonsin gjorda!
En annan sån film som borde göras är Vänner! Man undrar ju verkligen vad som hände sen med Monica och Chandlers tvillingar, Rachel och Ross med deras problem! Den enda "uppföljaren" som kommit är ju serien Joey, som i sig är helt underbar men det är BARA om honom!
(för dem som läser och inte vet, så har jag haft ett mindre vännerberoende, sett alla avsnitt minst tio gånger haha!)

Ikväll ska jag se Bella&tyrashow, äta glass och mysa!


Kommentarer
Postat av: filip

haha, okeej. jag tycker de är fina! :)

haha, mjo det kan jag hålla med om lite, eller när man kollar på en film liksom, så är det nåt litet äckligt kryp, också kliar det på kroppen, så tror man att det är en kackerlacka eller något. heh oj vad långt det blev :o

2010-04-09 @ 20:44:31
URL: http://filipu.blogg.se/
Postat av: filip

haha, naw, stackarn. nej men det är inte ofta det händer, once in a lifetime haha.

poss

2010-04-10 @ 18:08:12
URL: http://filipu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0