JAG SUGER VERKLIGEN PÅ ATT BLOGGA....

aså .. de få människor som någon gång klickar sig in här.. FÖRLÅT :(

Idag har jag fått bästaste påskägget ever typ. Fullt med BARA grejer jag gillar, dvs inte påskgodis haha....
Till det fick jag en liten present också :) pärlörhängen och rätlhalsband! Superfint! Allt från mamma!
Nu har jag dock ätit så mycket godis att jag kan dö närsomhelst haha.. jag var mätt innan middagen..

Vad har jag gjort mer idag då.... eehhh jaa jag har promenerat en stund med mamma, skönt! vi gör väl det varje dag nästan tror jag, så skönt med frisk luft och att få röra på sig lite hahah :)

Nu tänkte jag kolla på eftertyst på tv3play eftersom jag missade det igår, såg på anna anka istället.. HAHA

förresten, hallå snälla kommentera :( tråkigt när ingen gör det ju..


Kommentarer
Postat av: Marika

Kul att du fått fina smycken...när får jag se dem på?....kanske ni bjuder på en fika i morrn...?

2010-04-01 @ 21:05:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0