jag vet, min blogg är tråkig..

Namn: Sandra

Piercingar: Inga bortsett från tre hål i öronen..

Tatueringar:Inga

Längd: 159

Skostorlek: 38

Hårfärg: blond

Fräknar: nää

Motto: har nog inget sånt haha..

 

Kär? Nej

Önskar du att du bodde någon annanstans? Nää ganska nöjd såhär!

Dricker du? Nej

Röker du? Nej

Vilket schampo använder du? Schwarzkopf

Vilken parfym använder du? Fancy

Vad är du rädd för? en hel del

Gillar du att tvätta? nää

Gillar du berg- och dalbanor? ja!

 

Senaste...

Filmen du hyrde? mamutt eller nåt sånt

Filmen du köpte? ingen aning!

Låten du hörde: Lyssnar på Imma be just nu

Låten du laddade ner? Någon Owl City-låt..

Personen du ringde? Mamma

Personen som ringde dig? Kenneth AHAHAHA

TV-program du såg? Vänner

Person du tänkte på? Joey Tribbiani heheheeeee

 

 

Favorit...

Låt: ingen

Sak att göra: vet inte haha

Sport: shopping hihi

Dryck:Mjölk kanske haha

Kläder:Leggings!

Film:P.S I love you

Bil: En såndär utan tak

Serie:LOST!!!!!

 

Har du någonsin...

Gråtit över en pojke? Ja

Gråtit över en flicka? Ja

Ljugit för någon? Ja

Varit i slagsmål? Ja

Blivit arresterad? Nej

Träffat någon från internet IRL? Ja

 

Antal...

Gånger du varit kär? Oj haha jag vet inte

Gånger ditt hjärta brustit? Vet inte det heller, vem räknar sånt?

Hjärtan brustet på grund av dig? Det vet jag inte heller .. :S

Tjejer du kysst? HAHAHAHA lite för många kanske

Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? inte så många

Gånger ditt namn varit med i tidningen? inga tror jag .. :S

 

Senaste...

Boken du läste? Någon av katarina von bredow tror jag...

Personen du fick e-mail av? Lena!

Personen du fick brev av? Min astmaläkare..

Personen du fick sms av? eh min mobil är död så kan inte kolla...

Gången hela din familj åt middag tillsammans? Igår!

Saken du köpte? Kläder!

 

 


Vad har du gjort idag? Tvättat, slingat, ätit
Var det kul? Njaa

Brukar du svära mycket? Ibland

När stiger du upp på morgonen? När jag vaknar

Vad har du på dig? Shorts och ett linne

Vad ska du göra ikväll? Titta på tv och mysa

Vad är du allergisk mot? Katter hundar hästar gräs björk nötter äpplen päron nektarin persika

Var har du ont? I ögat och benet

Använder du hårspray? nää

Kan du stå på händer? nää

Håkan Hellström eller The Ark? eh inget..

Salt eller socker? salt

Gillar du ketchup? ibland

Är du glad nu? inte så speciellt

Var du glad igår? Hade för ont för att vara glad

Vad dansar du till? Musik.. ?

Stockholm är... ? litet

Göteborg är... ? långt borta

Kan du sjunga? hahah verkligen inte

Spaghetti eller makaroner? spaghetti

Land du vill besöka? turkiet (för tusende gången)

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Cgkghngvhjbxyvj

2010-04-05 @ 21:30:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0