Mask of Magnaminty

Än så länge har min dag varit väldigt trevlig! Var uppe med tuppen klockan sju för att göra mig i ordning för ett möte i skärholmen klockan nio! Lyckades (såklart) ändå få stressa sönder i slutet och missade till och med tunnelbanan jag skulle ta! Det som tog sån tid var att jag bestämde mig för att testa sotade ögon.. har aldrig någonsin lagt ögonskugga på mig själv, (förutom de pinsama åren när ögonskugga bestod av tjockt lager glitter .. fjårtizz) så det var upplagt för en riktig katastrof! Men det blev riktigt bra tycker jag, för att vara en förstagångs-sotning haha :D
Mötet slutade runt tio, vilket var precis då alla butiker öppnade.. Jag kunde ju så klart inte låta bli, i ett i pricip tomt köpcentrum! Jag var först in på H&M för att köpa ögonskugga och penslar (använde syrrans imorse och så kan man ju inte ha det!) och kom ut med just det, plus tops och en topp från garden collection! Såg jättesöt ut på galgen så struntade i att prova den.. Sen kom jag hem och såg att den absolut inte var lika fin på, speciellt ringningen ogillade jag.. Så den får åka tillbaka inom 10 dagar!

Kikade vidare lite i olika affärer och råkade kliva in på Lush.. Ojoj, blev nästan rädd. Är ju van vid att personalen hälsar och frågar om man vill ha någon hjälp, men när de gjorde det och jag sa att jag bara skulle kolla runt lite, så nöjde dem sig inte riktigt.. Fick en ganska lång presentation av en stor del av deras produkter.. Min hand fick först något typ extrakt kletat på sig, sen blev den skrubbad med någon sorts scrub, sen fick jag en ansiktsmask på den, och slutligen en hudlotion.. Hade inte bett om något av det, och mellan allt detta tvättades min hand i en skål med vatten och torkades med en liten handduk.. Sa jag att jag inte gjorde NÅGOT av detta själv ? Haha en halv manikyr typ..

Efter den där lilla leken tyckte jag att inte kunde jag väl gå därifrån utan att köpa något.. Så det blev en ansiktsmask med lite peeling i (den som kletades på min hand), en burk så att man kan applicera många gånger! Den luktar verkligen lera, så jag tror den är bra! Så jag prövar den imorgon eller ikväll!

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, du är söt!

2010-04-28 @ 19:23:26
Postat av: Sandra

Haha åh tack! :) Du är söt med, who ever you are !

2010-04-28 @ 21:40:05
URL: http://embrasse.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0