Över förväntan!

Hela TRE personer (inklusive min lillasyster) frågade något på frågestunden..
Så nu ska jag lägga massa tid från min ytterst VIKTIGA vardag, till att svara på ALLA DESSA frågor!

  Bellah om Frågestund!!!!:
är du kär i nån ?
vad är det du gillar mäst?


Svar: Nej, jag är inte kär i någon just nu! Jag gillar min familj mest!

   
  filip om Frågestund!!!!:
älskar du mig?
Svar: Jag svarar med en motfråga, älskar du MIG?!
   
  Juiiah om Frågestund!!!!:

1. Kollar du på Vampire Diaries?

2. Favvo mat?

3. Favvo färg?

Svar: 1. Nej, är inte ens helt säker på vad det är... 2. Svårt att svara på.. Jag tycker alltid det är godast att äta det man är RIKTIGT sugen på! Men det varierar ju väldigt mycket haha.. 3. Svart, rött och vitt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0