Tidsfördriv

Matvanor:

Bästa maträtt? Min egen pizza eller fläskfile i gräddsås :)
Bästa dryck? Påskmust just nu haha
Hat dryck och maträtt? Trocadero och soppa
Bästa alkoholdryck? Champagne!
Använder du smör på smörgåsen? jaa.. ?
Smågodis eller färdiga påsar? Färdiga påsar!
Favoritglass? Piggelin!

Arbete, utbildning:

Jobbar eller pluggar du? Båda två!

Vad vill du bli? Vet inte

Trivs du med ditt jobb/din utbildning? Ja

Är lönen viktigast? Nää

Boende:

Lägenhet eller hus? Bor i lägenhet men skulle hellre bo i hus..
Framtidsplaner med boende? Nästa steg är väl att flytta hemifrån då haha..
Litet eller jättestort? Jättestooooort!
Landet eller mitt i stan? Mitt i stan

Lite allt möjligt:

Har du barn? Nej
Är otrohet okej? Nej
Älskar du någon? Ja
Betyder familjen mycket för dig? Ja
Tycker du om att dricka dig full? Nej
Hemmafest eller krogen? Inget
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Kanske
Har du någon gång blivit sårad? Ja
Har du gillat en tjej/kille utan att berätta det för henne/honom? Ja
Har du kysst någon under de två senaste veckorna? Nej
Har du haft en hemlig beundrare? Jag vet inte, om jag visste skulle den ju inte vara hemlig
Har du varit otrogen? Nej
Har någon varit otrogen mot dig? Nej

TVÅ ALTERNATIV

Bilddagboken eller lunar? Hahaha om jag måste välja, bilddaboken
Hår eller ögon? Hår
Katter eller hundar? Hundar
Några få bästa vänner eller jättemånga "vanliga" kompisar? Bästa vänner 
Coca-Cola eller Pepsi? Pepsi!
Pengar eller lycka? Lycka
Dag eller natt? Dag
Msn eller mobil? Mobil

 

SENASTE

Telefonsamtalet du gjorde: Mamma
Telefonsamtalet du fick: Mamma
Personen du var med: Lea
Roligaste grejen som hänt: EH INGET, det snöar och jag är invalid..
Personen du smsade: Seffi tror jag!
Personen du tänkte på: Ja seffi då eftersom jag just skrev hans namn .. :S
Du skrev till på myspace: jag har inte myspace!
Du kramade: Lea!


Kommentarer
Postat av: Madde

Hejhej:) Kolla gärna in min blogg och kommentera mitt nya inlägg om "ordval" Skulle vara snällt:) Tack på förhand!

2010-04-05 @ 13:27:48
URL: http://madeleinebjornlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0