Vila i frid

Vill skriva ett inlägg för Lilla H och hennes familj, där jag skickar mina tankar, min förståelse och min medkänsla.
Tankar, eftersom att jag läst Lilla h's blogg ett tag och då jag senast var inne och läste i kommentarerna kände jag ärlig sorg när jag förstod vad som hänt.
Förståelse, eftersom jag vet hur det känns att förlora någon i cancer. Orättvist, svårt, extremt jobbigt och frustrerande.
Medkänsla, eftersom att jag vet att Lilla h's två barn kommer få leva resten av sina liv utan sin otroligt älskade mamma. Bara tanken på att förlora min egen mamma är förödande smärtsam, då kan jag bara föreställa mig hur det känns för dem.

Vila i frid Lilla H. Hälsa på mormor, hon kan steka pannkakor till dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0