Status

Varför skriver vissa egentligen sånahär mystiska FBstatusar?
Jag är en sån, skriver gärna en liten mystisk tanke på min status, utan att riktigt tänka efter. Men nu stannade jag till när jag skulle trycka på dela och undrar varför gör jag det?

Det uppenbara svaret skulle väl vara att jag vill ha respons, vill att någon ska svara, undra eller ifrågasätta. Men jag ser helst att ingen kommenterar. Så egentligen får jag väl inte ut något av att uppdatera min status så.
Det är inga sånadär "Åh, jag är mörk och ihålig, självmordsbenägen och ensam, desperat behov av hjälp" sortens stuk på uppdateringarna! Har främst ingen anledning att skriva såna och stör mig mest på såna uppdateringar. Konstigt kanske..?

Som denna. Överdrivet mystisk kanske inte den var, men hittade ingen bättre. Men har man inte hört låten kanske den är det. 

Men jag förstår fortfarande inte varför jag automatiskt går och skriver in min favoritdel ur refrängen, i min status..

Något konstigt FBfenomen, kanske en nervskada efter för mycket facebook.. Haha! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0