Eftersom jag ändå har tid..

.. så tycker jag att jag faktiskt ska ta och blogga.. Funderar liksom på det varje dag men gör det inte haha!
Så nu ska jag försöka skriva minst ett inlägg om dagen!

Sitter just nu och lyssnar på "We are the world - For Haiti ". RIKTIGT fin låt faktiskt! Förutom det uppenbart fina budskapet är själva låten bra! I och med att det är så många olika artister är det ju många olika röster! Man fastnar liksom för de olika styckena, alla är olika bra på olika sätt, i relation till en låt där bara en person sjunger. Visst kan man ha favoritdelar i dem med, men det låter ju liksom i princip likadant hela tiden! Jaja, nog om den..

Idag har jag mest städat och organiserat känns det som.. Tvättat, sorterat Olas papper, städat, lagat mat och allt sånt tråkgöra! Imorgon kommer mer, mest papper! Och plugg! Men, det är bra :)

Nu ska jag återgå till tvn och lägga mig snart! :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0