JOINA!!!

Jag ber alla som läser detta att gå med i eventet "DEN 1 MARS HÄLLER ALLA VARMVATTEN PÅ SNÖN OK" på facebook!!

Jag är så TRÖÖÖÖTT på snön! JAG VILL HA SOMMAR!! Så nu, en gång för alla, gör vi oss av med den! Visst, det kanske blir is, men är inte det jävligt mycket bättre än snö?! Is smälter ju väldigt mycket snabbare, det följer inte med skorna in i våra hem, det är roligare (askul när man ser folk som halkar hihi), och dessutom kommer all sand som ligger på marken göra så att det blir massa friktion när vi går så att isen nöts bort! :) Om det ens blir is!

BORT MED DUMMA, KALLA, BLÖTA, FULA, ÄCKLIGA SNÖN!!!! :)

Istället fram med sol, vår, fågelkvitter, solbränna, badstränder, snygga skor och isglass!!!

WE CAN DO IT!


(dumma blogg.se är hjärnskadat så jag kan inte lägga upp fler bilder.. hade jag kunnat hade ni fått tuuuusen)


Kommentarer
Postat av: Victoria

Kommer koppla in en slang i vattenkranen och hålla den utanför fönstret.. Snön SKA bort!

2010-02-28 @ 19:15:43
URL: http://nineintheafternoon.blogg.se/
Postat av: Anonym

BRA VICKIS!!!!!

2010-02-28 @ 19:28:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0