trötter

Varken haft ork eller lust att blogga idag! Har varit på benen hela tiden, ständigt i verksamhet.

Först så storstädade vi hela lägenheten, på mitt initiativ.. Så trött på att alltid städa men att det aldrig blir rent! Så nu tog alla ansvaret för sitt eget och ett par rum till och verkligen STÄDADE ARSLET AV OSS! Jag blev klar först eftersom jag är bäst :) så jag hamnade i soffan med en bok, en stund då jag tänkt slappna av lite. Icke blev det så, ingen lugn och ro haha!

När det var färdigstädat var det dags att laga middag vilket blev potatisgratäng, fläskfilée, rödvinssås och vitlöksbröd! Mycket smaskigt, men jobbigt att laga!

Efter det melodifestivalen! Vi hejade alla på Pernilla Wahlgren men hon kom bara till andra chansen :( Men vår favorit nr 2, Peter Jöback (?) kom iallafall till final!

Sen skulle det göras Gino, vilket gjordes och åt uppskattandes! Nu sitter jag här i min säng och är precis lika slut som alla andra kvällar haha :) Har tänt ljus och tagit fram en bra bok och ska istället för att glo på Lost på min dataskärm ska jag läsa lite !

Pussen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0