We are the world

PHU! TRÖTT!
Klockan är tio i fem, skulle lika gärna kunna vara tolv på natten.. SÅ slut är jag haha!
Har jobbat massa med olas papper idag, sorterat, öppnat, kastat, läst, delat upp, placerat ut, WAAOW
Börjar iallafall se lite skillnad nu. Nu är det nämligen bara det jobbigaste kvar! Sortera efter bekstavsordning OCH datumordning! Asnaaajs
Har lagat mat, städat och pluggat också! Nu har jag äntligen tagit en paus!

Är sugen på ett riktigt långt bad ikväll.. Ett såntdär väldoftande, bubbligt, varmt, lååååångt! Med musik eller film. Kanske tom en bra bok? Men jag har ju läst alla mina böcker, blir så tråkigt då.. !

We are the world står fortfarande på upprepa haha.. Tror det kommer bli svårt att tröttna på denna låt! Jag gör ju ofta så, att jag lyssnar på samma låt tusen gånger om tills jag inte klarar av att lyssna på den alls mer haha!

Idag var det sol ute!! Blev jäääätteglad när jag gick ut med hunden. Stod i säkert fem minuter och bara blundade vänd mot solen! Och när jag vaknade var det första jag såg en BLÅ himmel! Då kändes det lite vårigt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0