11 dagar kvar!

Nej, nu vänder oturen! Har besämt mig för det nu, så det så :)

Har just kollat på Kung fu panda (blev en annan förut) så nu är jag på maxat bra humör! Ska väl stanna uppe ett tag till men sen kryper jag ner i sängen! Imorgon måste jag ju köpa ny mat, men annars har jag inget planerat så jag får hitta på något!

Måste passa på att dricka upp vinet inom ett par dagar eftersom även det blev lite varmare, inte helt dock.. Inte så mycket kvar nu, tur är väl kanske det haha! Dags att avbryta denna ständiga vinkonsumtion fram tills min födelsedag! Då vill jag dricka vin, och champagne!
Ska egentligen inte göra något speciellt på min födelsedag, men ser ändå fram emot det! Är väldigt nyfiken på vad jag ska få, även om jag kanske kan gissa så tycks jag alltid bli överrraskad!


Kommentarer
Postat av: Em

Det är lätt hänt att det blir lite extra god dricka sommartid. ;)

2010-07-07 @ 13:47:16
URL: http://egoinasmamma.nu
Postat av: Cecilia/svengland

Hej Sandra! Dubbeldäcks bussarna som du undrar över är ju faktist helt vanliga bussar här i London! Så det finns nog ingen speciell hemsida för dem! Om ni åker in till centrala London - Oxford Street, Regent Street, Piccadilly Circus etc så dröjer det nog inte så lång stund innan ni får syn på dem! The original sightseeing buses är bussar som kör till alla de olika större attraktionerna, en sk Hop on Hop off buss, där ni betalar en fast summa och sen kan ni åka så mycket ni vill och hoppa på och av var ni vill - de är faktiskt rikitgt bra om ni inte ska va här så länge! Om det är nåt annat du undrar, så fråga bara! :-)

2010-07-07 @ 13:54:11
URL: http://www.svengland.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0