Inga fler påsar!!!!!

Vid morgonens kisspromenad med hunden var det verkligen sjukt varmt ute,, uuuh!
Men, det jag skulle berätta handlar om varje hundägares ständiga oro och i princip alla har väl upplevt det också.
Hunden bajsar för många gånger, jag har inte med mig tillräckligt med påsar. Och jag plockar vanligtvis bara upp det om det är människor i närheten eller om det är så att någon kan råka kliva i det eller så..
Vilket bägge två, var fallet här... Det är kanske 10 personer omkring mig, och hon skiter mitt på trottoaren..... Jag blir ju lagom gråtfärdig och typ skriker nästan "MEN EMMA NU FÅR DU INTE BAJSA MER JAG HAR JU ANÄNDT ALLA PÅSAR REDAN" så att de andra människorna ska fatta.... Men skammen brinner verkligen i en när man försiktigt tassar därifrån med blicken i marken....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0