Stunder av lycka och mindre lycka

Stunder jag älskar migsjälv väldigt mycket;

- När jag bara fyller papperkorgen havlfull så att jag slipper stå och pressa ner påsen i sopnedkastet och få massa äckel på fingrarna

- När jag går ut med hunden i tid

- När jag lyckats hålla fint hemma

- När jag går ner på Ica och köper tvål och duschcreme istället för att tvätta händerna med schampoo (Scenario: Handtvålen tar slut, så jag börjar tvätta händerna med duschcreme istället. Sen är tillslut även duschcremen slut...)

Stunder jag älskar migsjälv väldigt lite;

 

-När jag går ner på Ica och köper tvål, och ser fett ofräsch ut (Scenario: Jag har duschat under dagen men det är typ hundra grader i min lägenhet så man ser ganska nasty ut efter en kvart)

-När jag lämnar fram en femhundralapp när summan jag ska betala är 49,50:-
- När jag stavar fel...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0