Till er som gratulerade mig på annat sätt;

Jag hade en väldigt trevlig födelsedag!
Firandet blev dock ett dagligt sådant. Kvällsaktiviteterna som brukar medfölja vid en artonårsdag fanns ingen att fira med.. Ingen är hemma!

Men dagen spenderades iallafall på Fjäderholmarna med familjen! Det var en hemlighet fram tills vi kom fram till båten som skulle ta oss dit, kul! Väl där så gick vi omkring och letade efter en resturang där det fanns något som föll mig i smaken, kräsen som jag är. Det lyckades vi tillslut med och nästan hela familjen åt rostbiff med grillad potatis, gott!
Sen gick vi vidare till en glassbar typ, och åt massa glass!

Fick en hel del najsiga presenter också! En av dem kan jag inte skriva ut här, eftersom min syster ska få samma sak när hon fyller 18. Men jag fick guldsmycken, körkort, skor, kläder, smycken, och mer :)

En mycket lyckad födelsedag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0