Ensam hemma :)

Nu har mami och syster dragit iväg igen - två veckor till Turkiet! Nu verkar det ju som att jag inte får följa med men det är faktiskt mitt eget val att stanna hemma i år! :)

Hade tänkt race-tvätta massa kläder eftersom att jag inte har NÅGRA rena kläder kvar haha.. Men så fanns det bara tvättmedel kvar för en maskin så då fick det bli en maskin med grejer jag kan ha på mig så jag kan gå och köpa nytt tvättmedel! :) Så snart är det torrt, då ska jag ner på Ica.. Kan lägga in en bild på mitt kylskåp sen, det är verkligen HELT tomt, så det ska jag fylla på!

Ikväll lagar jag lax med klyftpotatis och dricker vin.. Någon som vill ha? Det kommer bli för mycket för bara mig!


18 dagar kvar tills jag fyller 18! 21 dagar kvar tills vi åker till London! Shit, så snart...


Sen måste jag väl städa lite här - när jag orkar... Hehe blä :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0