Har lite för mycket energi..

.. eftersom jag orkar störa mig på saker jag läser.. Återigen, så många som inte kan skriva bra svenska.. Jag insåg nu att det kan låta ganska rasistiskt, men dem människor jag stör mig på är dem som är födda och uppvuxna i svergie eller åtminstonde har bott här större delen av sitt liv.

Jag läste i en blogg : "Jag ska på min polares lillebrorsas studentmottagningen."

Ser du inte felet i den meningen? KLICKA PÅ KRYSSET I DET HÖGRA HÖRNET, för här finns inget för dig att läsa.

Ser du felet i den meningen? HUR IRRITERANDE ÄR INTE DET DÄR? Kanske bara var ett stavfel, men det påverkar inte min irritation.
ÅÅÅHHHHH lär dig stava.. !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0