I know you love it

Five things you will find if you open my bag:
1. busskort
2. pengar
3. visa-kort
4. handsprit
5. kvitton

Five things in my bedroom:
1. världens bästa säng
2. awesome platt-tv
3. en stor (men ändå lyckas den vara för liten) garderob
4. lite damm
5. döda blommor

Five things I’ve always wanted to do in my life:
1. Få barn
2. Utbilda mig
3. Jobba med ett jobb jag älskar
4. Ha världens snyggaste hus
5. Resa långt bort

Five things that make me very happy:
1. Sol
2. Sommar
3. När alla andra också är glada
4. Presenter :))))))
5. Shoppa :)))))


Five things I’m currently into:
1. Lövbiff-soya-pastagryta
2. Sommaren
3. Prova nya saker
4. Fil med flingor
5. PIM-test

Five things on my to-do list:
1. Äta lunch
2. Städa mitt rum
3. Boka resa
4. Ringa samtal
5. Organiera min garderob 

Five things some people may or may not know about me:
1. Jag känner mig otrevlig om jag inte skriver glada gubbar i sms.
2. Jag är allergisk mot hundar och har en hund samtidigt.
3. Jag klarar inte av att hålla en blomma vid liv.
4. När jag blir hungrig blir jag fem år igen.
5. Mitt hår blir aldrig fett.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0