Jaaa :D

Yes, vad kul! :D Blev medlem på en sida som heter Buzzador för ganska länge sen! När man blivit medlem och fyllt i personlig info skulle man bli inbjuden att delta i kampanjer och testa nya produkter! Men jag hade för dåligt tålamod och glömde bort sidan! Men för några dagar sen fick jag ett erbjudande som jag tackade ja till, och nu fick jag veta att jag fick vara med! :D

Ska få testa någon produkt från OB, och nu när jag skulle gå in och läsa mer om den såg jag att jag blivit tillfrågad om en till! Det handlade om någon App på iPhone som dem ville att man skulle testa! :D Skitkul!
Så nu är jag glad haha :D

Som jag förstår det så desto fler kampanjer man varit med i, desto fler blir man inbjuden till! Har läst om folk som fått testa juicepressar, kosmetika, och sånt så jag hoppas på något liknande ! Om ni vill testa så gå in här !

Så nu ska jag bara vänta på mitt paket från OB och så ska jag dela med mig till mina vänner också! :) Dem skrev att jag kunde tävla ut om jag får över, på bloggen... Men då måste jag säkert betala paket och frakt och grejer haha... Men om ni blir jätteduktiga på att kommentera så kanske? ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0