jag kommer inte ens på något att skriva som rubrik

Jag har inget intressant att skriva om.. Men jag är sugen på att skriva något..

Tvättar fortfarande, tror inte jag blir klar förens någon gång imorgon.. Är inte den mest effektiva tvättaren direkt haha.. Idag ska jag faktiskt försöka gå och lägga mig i tid, inte vid två som de senaste dagarna.. Men igår sov jag en massa på dagen också, så sömnen blev lite ur balans och imorse vaknade jag vid tolv..
Men idag har jag hållit mig vaken hela dagen trots att ögonen protesterat.. Så förhoppningsvis återgår jag till normal sömn inatt..

På torsdag kommer mamma hem, och har med sig en massa nya kläder till mig, har jag hört ... ! Just det, det är inte gulligt vilken tid hon kommer hem heller.. Klockan 03.00 landar hon vilket betyder att jag måste gå upp vid typ 05 för att öppna åt henne (vi har tappat bort alla portnycklar utom en och den har jag).. Härligt härligt.. Senare på dagen ska syster hämtas från centralen också..

Och snart kommer lea hem också.. Saknar allihopa.. :(

Om en stund funderar jag på att ta ett låååååångt bad eller en lååååång dusch.. Blir nog en dusch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0