Kan inte låta bli.......

Innan jag ser på filmen haha ... Love it ... (a)

Nämn något som gjorde dig glad igår: Att jag hittade världens snyggaste topp inne på MQ!

Vad gjorde du kl 08 imorse: Låg och sov väldigt djupt i min säng haha

Vad gjorde du för 15 min sedan: Läste gamla inlägg på min egen blogg... Jag har redan gjort den här listan en gång hahaha... Ändå aldrig någon som läser sånahär så det är bara för att jag tycker det är så roligt! :)

Det sista du sa högt: Hahahahaha!

Det senaste någon sa till dig: Kvitto?

Vad har du druckit idag: Vin (väldigt väligt tidigt idag) och mjölk

Vad var det senaste du åt: spagetti haha

Vad var det senaste du köpte:
Mat på Ica!

Vad är det för färg på din ytterdörr: Röd!

Vad är det för väder hos dig nu: Sol och lite moln!

Godaste glassmaken: Half baked B&J !

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ibland!

Sover du tungt: När jag har tur!

Drömmer du mardrömmar: Ja..

Trivs du med ditt jobb: Har inget haha..

Favoritklädsel: Pyjamas! (STAVNING?!)

Favoritlåt just nu: Joshua Radin – I'd Rather Be With You [Radio Edit]

Vad ser du om du tittar till höger: Soffans ryggstöd haha

Vad gör dig glad just nu: Solen och shopping!

Vad ska du göra härnäst: Se en film :)

Höger eller vänsterhänt: Högerhänt

Humör just nu: Nöjd :)

Favoritgodis: Choklad!

Kläder just nu: Mjukisbyxor och linne!

Sommarplaner: London, Köpenhamn och förhoppningsvis Norge!

Hur många kuddar sover du med: Just nu 2, vanligtvis 5!

Spelar du något instrument: Nää

Morgon eller nattmänniska: Morgon!

Vad är viktigast för dig: Att alla mår bra!

Är du kittlig: Ja

Stjärntecken: Kräfta

Äckligaste insekten: Måste vara någon som typ är slemmig eller bits/sticks eller typ .. jag vet inte alla är äckliga!

Längtar du mest efter just nu: Alla mina sötkorvar som är borta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0