Tidsfördriv

Lever du med något som du ångrar?
Ja..

Vart ser du dig själv om ett år?
Tagit studenten förhoppningsvis!

Vad betyder mest för dig?
Min familj

Singel eller upptagen?
Just nu singel

Vill du ha ett förhållande?
Inte nu, verkligen inte 

Redo att gifta dig?
Haha men nej

Vill du ha barn?
Ja!

Är du religiös?
Kristen!

Vad tycker du om homosexuellt giftemål?
Jamen det är väl härligt att alla kan få gifta sig! 

Rasism?
Blä bajs!

Abort?
För. 

Krig?
Blä bajs!

Slåss?
Gör bara ointelligenta personer.

Om du fick välja vilken bil som helst, vilken skulle det bli?
En sån utan tak!

Vad tycker du är avtändande?
Ganska mycket.. 

Vad attraherar dig?
Olika haha! Men en personlighet som fascinerar mig passar bra.

Vad tror du gör ett bra förhållande?
Ärlighet, trohet och respekt.

Vad tror du förstör ett förhållande?
Motsatsen. Lögner, otrohet och bristande respekt.  

Bästa händelsen under veckan?
Massa shopping med mamma och helena tror jag!

Förlåter du för lätt?
Ja, alltid varit en svaghet hos mig. Har för mycket medlidande och är alldeles för naiv ibland.

Favorit dricka?
Saft :)

Festar du mycket?
Nope. Never.

Vad tycker du om droger?
Hatar det. På riktigt, hatar det. Aldrig tetsat och kommer aldrig göra det och hoppas att ingen jag tycker om kommer göra det heller.

Hur mycket fyller du nästa gång du fyller?
18!!!!! SNART!!!!

Saknar du någon?
Ja.. :(

Är du kär eller tycker du om någon just nu?
Nej

Är pengar nyckeln till lycka?
Måste den inte vara, men är det för många. 

Senaste missade samtalet?
Säkert mamma eller isabel

Sista personen som du ringde?
Isabel på kollo :)

Vad står det i ditt senaste meddelande?
Typ något i stil med "godnatt puss <3" tror jag.

Har du kysst någon den senaste veckan?


Vad lyssnar du på?
TVn 

Vad har du för planer för kvällen?
eh, typ inget va..

Vad irriterar dig?
Massa saker!

Kommentarer
Postat av: Nettan

Haha, nu hittade jag in till dig =) Kul att du också har en blogg. Inte visste jag att du blivit en sådan språkpolis.. Hihi, jag har lärt dig allt jag kan!

2010-06-13 @ 22:09:57
URL: http://Metrobloggen.se/varvra
Postat av: Sandra

Välkommen! Jo, blogg har jag, inte alltid världsbäst på att uppdatera men det fungerar!

Hehe jo.. Inget jag är direkt stolt över egentligen, men någonstans måste jag ju få göra mig av med alla såna tankar! Språkpolisen finns även hos vännerna och familjen, och då kan det ju vara bättre att bara inte säga något haha!

2010-06-14 @ 11:00:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0