waaaah

Nu lagar jag frukost. Ja, nu. Varför?

Nej, jag vaknade inte nu.

Det beror på att jag har städat röven av mig de senaste fyra timmarna. Ja, du läste rätt, fyra timmar. Varför skulle en vettig människa göra det innan frukost?

När jag klev upp imorse hade hunden lämnat små presenter till mig över lägenheten. Di varo trefaldiga.

Bajs
Kiss
Spya

Tack. Tack, åh tack, tänkte jag. Och det var inte direkt en liten klutt, en liten pöl och en liten spya i hörnet, om man säger så.. Lite större....

Men än är jag inte klar med städningen. Nej, jag har bokat tvättstuga för att tvätta våra mattor, ett överkast och soffkuddarnas fodraler eller vad man kallar dem. Häääääääärligt va? Nä.... :(

Just nu är jag och hunden LÅNG IFRÅN KOMPISAR...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0