What to do?

Fick just ett samtal om att mötet jag skulle ha idag är avbokat pga sjukdom..
Jag som hade tänkt åka så att jag var lite för tidig och shoppa lite också innan mötet drog igång.. Men icke. Visst, kan ju åka och shoppa ändå. Men det är mycket tråkigare att shoppa själv om man ... ja, bara shoppar själv.. Om man ska in på ett möte sen blir det ju bara ett tidsfördriv..
Får väl leta upp någon som vill shoppa med mig! Inte för att någon är ledig eller hemma.. Antingen på semester eller jobbar! Skoj!

Kanske får sätta igång med plugget redan nu då! Fick en hel del uppgifter med mig hem igår från mötet med skolan. Har till augusti på mig men det vore ju galet skönt att vara klar med dem innan dess så man slipper "sista minuten"-stressen! Brukar ganska ofta hamna där haha..

Okej, alla spotifytöntar där ute, nu ska jag testa om det går att länka låtar... Lyssna på den här iallafall! :)
Joshua Radin – I'd Rather Be With You [Radio Edit]

Blir alltid så glad av den låten! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0