BUZZADOR

Har hittat ännu en sån där gratissida! Men inte som de andra, den här tror jag faktiskt fungerar! :D
Man är typ som försökskaniner haha, man får testa nya produkter och sen antar jag att man får säga vad man tyckte om dem! :)
Man blir medlem, helt gratis, och fyller i sina intressen och expertområden! (eh jag är inte expert på något så jag överdrev väl lite i min då..)
Allt är helt gratis hela tiden! Sen så när det kommer en ny kampanj så kontaktas man :) Inte hänt för mig än för jag blev just medlem men haha!
Testa i alla fall! :) Och så hjälper du mig lite (; <3

https://www.buzzador.com/buzzador/index.php?file=u-regstep1&lang=SE&refstr=sandraa92


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0