Lilla

Saknar min babysister i norge, Amanda! Var flera månader sen jag fick träffa henne .. :(

Kommentarer
Postat av: angelice

Hejsan! Såg din kommentar på Ludmillas blogg. Ville bara säga att jag upplevt liknande.. Läskigt.

2010-03-09 @ 00:02:42
URL: http://angelices.wordpress.com
Postat av: angelice

Kanske. Kan funder på det. Det är lite jobbigt att skriva om..

2010-03-09 @ 20:53:24
Postat av: angelice

Men nej! Det var inte ditt fel. Det är bara jag som tycker att det är jobbigt. Såg inte det på det sättet innan just att personen pratade till mig, men det blev plötsligt så verkligt på något konstigt sätt. Men det var min vän som pratade med mig i alla fall.

2010-03-09 @ 21:25:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0