Jaaaa :D

Idag har jag och mamma suttit i flera timmar och tittat på oändligt antal flyg och hotell. Det hela började med en drömmande kommentar från mig imorse om att jag någon gång i livet vill åka till London med henne..
För er som inte känner min mamma så kan jag informera om att för henne är inte "någon gång i livet" något som duger direkt..
Sååååå..

Nu har vi en resa bokad! :D
Egentligen skulle vi åka tre dagar men det blev bara två för flygtiderna sög stenhårt.. Så tre dagar efter att jag fyllt 18 sätter vi oss på ett plan snuskigt tidigt på morgonen och landar på Heathrow!
Vi ska bo på ett B&B tre minuter från Oxford street! Samma ställe jag bodde på sist jag var där, mitt i smeten! Jättekul :)


Kommentarer
Postat av: Lisa -din kusine

Så gøy at dere skal til London da:) Dere er ikke de eneste. I Juli skal jeg, mamma og bestefar til leiligheten våres i Spania :)

2010-05-31 @ 09:32:35
URL: http://lcs93.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0