kan inte sätta ord

Jag tycker så jävla illa om dig just nu.
Du är så elak och orättvis. Det här är inte mitt fel, men du beter dig som att allt som händer har jag orsakat med avsikt.
Du sätter upp en sån mask inför andra, tom dem som det är meningen att alla masker och kostymer ska av för. Dem som du tvingar mig att släppa masker och kostymer för, varför ska jag men inte du?
Du gör inte som du säger att du ska göra. Men jag ska hålla löften och tillochmed svaga antydningar.
Det är inte rättvist, det du gör, och jag förtjänar det inte. Jag har inte gjort något för att behandlas på annat än ett bra sätt. Alla dåliga saker jag någonsin gjort har jag även tagit konsekvenserna för. Men du då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0