Köpenhamn!

Nu har jag glömt att blogga igen haha! Tycks göra det emellanåt...
Idag har jag shoppat kläder :) Först och främst till mamma men jag fick med mig lite hem jag med! 2 bhar, ett par kortare jeansleggings och en fin topp :)
Efter shoppingen har jag bara varit hemma :) Småplanerat inför en eventuell resa till Köpenhamn i sommar med bästa vän! <3
Hoppas verkligen det blir av! Var där för typ två år sedan men det var bara ett par dagar, lite tråkigt.. Vi stannar lite längre och gör lite roligare saker kanske haha :)
Det blir antingen innan eller efter jag fyller arton, jag hoppas nästan på innan för om dte blir efter så blir det såå långt bort haha!

Igår storstädade vi först hela lägenheten, något som deffinitivt tog sin lilla tid. Dessutom skulle vi tvätta BERGET med kläder, jag låg lite efter på tvättfronten kan man säga...........
Så nu har jag en garderob FULLPROPPAD med rena kläder!
Efter det så gick jag ut och träffade Seffi och sen Lea :)

Så nu vet ni, alla som bryr sig så mycket... !! ♥








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0