löjligt

Det är både löjligt och irriterande hur snabbt jag läser.
En absolut fördel i vissa situationer..
Men när man har köpt en bok på över 500 sidor och bara hinner njuta av den i mindre än en och en halv dag, så blir man lätt besviken..
Boken jag har läst är "ljudet av ditt hjärta", den tredje twilightboken! Har bara sett de två första på film och det tar väl ett bra tag till numemr tre kommer på film så då köpte jag boken istället då.
Och den var verkligen jättebra!! Men fick som sagt inte njuta så länge..
Får väl köpa de två sista och sysselsätta mig med i ett par dagar också..
Haha fan, det suger att läsa så fort.
Jag och syrran tog tid. När jag läste i min egen takt (dvs inte stressade igenom för att det skulle gå så fort som möjligt) och krävde lite betänketid eftersom det var en sak jag inte förstod, tog det mig en minut att läsa en sida (pocket).
Boken är på typ 525 sidor tror jag..
525/60=8,75 .. Alltså läste jag boken på ca 9 timmar.. VEM GÖR SÅ?!


Kommentarer
Postat av: filip

seriöst? :o testa igen och kommentera sen är du snäll :)

2010-05-08 @ 17:57:28
URL: http://filipu.blogg.se/
Postat av: filip

random :/ det funkar för andra :o

2010-05-08 @ 21:47:27
URL: http://filipu.blogg.se/
Postat av: Nicole Arrman

Hej! Såg att du var med på tävlingen på mammamarlie93.blogg.se's blogg förut om löshår från FiddiHairExtensions.

Nu har jag och min tvillingsyster samma tävling på bloggen där vi lottar ut TRE stycken CLIP-ON-SET från FHE!

In med dig och tävla för en ny chans att vinna =)

Må bäst så länge.

/ Tvillingarna Arrman

2010-05-09 @ 15:15:08
URL: http://arrman.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0