Nej, nu får det vara nog

Blir ju bara låttext efter låttext i den här bloggen.. Nu var jag påväg att skriva en till men tog bort hela grejen. Knäppt ju!

Idag har jag gjort.... ingenting. Eller jo, jag har hjälpt mamma med något dokument hon måste göra och så har jag tvättat en maskin.. That's it. Illa.. Ja..

Har tänkt på en sak.. Jag HATAR att jag alltid är så kissnödig när jag vaknar. Jag kan ALRIG ligga kvar i sängen och njuta. Vissa mornar öppnar jag ögonen och tre sekunder senare står jag upp, seriöst. Och efter att jag varit uppe är jag klarvaken.. Finns det inget man kan göra? Typ ställa klockan på sex och gå upp och kissa i mörkret och hoppas att man inte är kissnödig nästa gång man vaknar..

Dethär har aldrig varit ett problem förut, men nu.. !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0