Sol och yougurt med sommarbär

Är mycket nöjd med gårdagen faktiskt!
Åt frukost med syster (SOM FYLLDE ÅR I SÖNDAGS, GRATTIS SÖTNOS!) och drunknade sen i Gossip Girl i alltför många timmar..
Kontigt det, eftersom att jag inte alls gillat serien, TILLS jag laddade ner den. Jag kan dock ha mina aningar om varför jag ens laddade ner det från början, och jag skulle sätta min högra tumme på att det beror på att Lost lider mot sitt slut. Inte på tv, så har ju säsongen just börjat.. Men som äkta lostälskare laddar jag ner och då är det bara ett eller två avsnitt kvar, NÅGONSIN. Aj, det svider... Ingen mer Josh Holloway och Evangeline Lily (Sawyer och Kate).. ? Gossip girl har blivit min rebound-serie, en sån jag fastnar för en månad och sen dumpar för någon bättre...

När jag sen tillslut tittade på klockan fick jag skynda mig att göra mig i ording och åka iväg på ett möte. Var framme vid fyra och efter en dryg timme var vi klara. Istället för att shoppa vilket jag hade planerat att göra egentligen, åkte jag direkt tillbaka till Aspudden och mötte upp Leah. Vi satte oss på en filt i solen nere i vinterviken och satt där till en fågel KANSKE kissade på mig. Eller så var det en vattendroppe, men jag tar inga risker utan gick hem och duschade.

Nu sitter jag ganska nyvaken i soffan och har ätit frukost. Det är sol ute, och jag är SÅHÄR glad :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0