Grattis på födelsedagen!

Godmorgon!

Inga gäspningar so far. Men det kanske kommer.
Skola idag, börjar 10.20 - skönt.
Slutar 16.10 - MYCKET OSKÖNT!!

Då ska jag hem och baka Chocolate Chip Cookies. Det är först och främst till mig och mamma. Mormor skulle fyllt år idag, och ja vi kan ju knappast baka en hel tårta åt oss själva. Så vi firar med kakor!

Men det blir ju ganska många. På valdagen ska isabel och hennes klass sälja bullar utanför skolan (där folk kommer och väljer) och då får de lite kakor att sälja också!


Somsagt, mormors födelsedag idag. Hade hon levt idag hade vi antagligen mötts hela familjen hemma hos henne efter jobb och skola. Så hade vi ätit en fantastisk middag där, och sen något hon bakat. Vi hade gett henne presenter. Antagligen en burk rynkcreme, en limpa cigg, eller något sådant. Det fick hon alltid.

Jag saknar mormor :(

Kommentarer
Postat av: ♥ ♥ ♥ BAMBI - ska gifta sig i Thailand! ♥ ♥ ♥

Ja, det stämmer! Men eftersom jag inte vill att alla mina läsare ska veta vart jag bor så tog jag bort din kommentar, hoppas att det är okej ;)

2010-09-16 @ 16:37:57
URL: http://bambi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0