Mjihihih

Har ju typ inget vettigt att skriva. Kollar nyheter, kriget i Irak är tydligen slut! Tjihoo!

Spenderar mest mina vakna timmar med att fundera på vad jag ska rösta på. Anstränger mig hårt för att inte lyssna på vad typ kompisar och så säger, INGEN är ju neutral! Alla kan så mycket om politik och har så starka åsikter, att min brist på det bara blir pinsamt. Verkligen pinsamt, jag borde verkligen veta mer.

Samma sak med mitt lokalsinne och geografikunskaper, riktigt pinsamt.

Jaja, ska åka till skolan om typ lite mer än en timme. Helt underbart att slappa såhär mycket på morgonen, och jag skolkar inte ens! Börjar 10.20!! :D


Så nu ska jag dra ut lite extra på min morgon! Pussi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0