Vecka 1

Idag hade vi första lektionen med Vese. Han och Arild berättade om hur vi ska skriva logg och om idéskissen vi ska skriva. Eftersom att jag redan vet vad jag vill göra under året skrev jag idéskissen direkt. Jag har bestämt mig för att skriva en bok, en roman.

Jag gick också till Cissi och bad henne vara min handledare. Hon berättade vad jag skulle göra härnäst - göra en grovskiss över kapitlena. Men innan jag kan göra det måste jag göra lite efterforskningar och ta lite beslut om handlingen och så!

Så till nästa vecka ska jag kolla upp lite fakta och fundera på handlingen, samt ge min bloggadress till Vese (antar jag?).

Kommentarer
Postat av: Nettan

Men gud så spännande, lycka till!! Den kommer säkert bli hur bra som helst, du har verkligen blivit jätteduktig på att skriva! Imponerad och stolt är jag =) Kram!

2010-09-13 @ 18:10:15
URL: http://Metrobloggen.se/varvra

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0