Vem är det som läser egentligen?

Den ständiga frågan, vem är det som läser? Så knäppt att ha folk som läser.. när man inte skriver.

Så då tar jag och skriver lite!

Förklaringen till bilderna under är att jag inte orkar koppla in mobilen i datorn när det bara är en bild jag behöver, då mmsar jag in den hit istället! Tar vanligtvis bort dem då det inte är... blogglämpligt haha! Men ja, dessa bilder skadar knappast ingen!


Idag var det skolfoto - imorgon är det spex. Har inte beställt några foton alls. Känns onödigt med tanke på att de bara ligger i ett skåp sen. På spexet ska jag - om jag får tag på ett lakan - vara spöke. Tjiho.

Hmmmm... hmhmhm. Kommer inte på mer.
Snart kommer nog ett projektarbetesinlägg. Ni bryr er va?


Buss och kran.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0