Drömmar

Det finns så många saker jag drömmer om att få göra, men med största sannolikhet aldrig kommer. Av olika anledningar. Det är inte något jag tänker på hela tiden, men det dyker upp då och då. Det vore sjukt coolt att åtminstonde få leva ut några av dessa drömmar;

- Jag vill bo utomlands i ett år

- Jag vill jobba, och hjälpa till med alla problem, i Afrika

- Jag vill se, närma mig och uppleva vilda och exotiska djur

- Jag vill bli expert på något (på riktigt)

- Jag vill ha barn

- Jag vill hjälpa undomar som mår dåligt

- Jag vill bo i ett stort, skitsyggt hus med pool

- Jag vill gifta mig lyckligt



Kanske kommer och fyller på här, mina drömmar är lite spridda hehe..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0